Aanmelden

Wat drijft klant tevredenheid in het OV?

Een recent verschenen paper van mijn hand behandelt de drijfveren achter klant tevredenheid in het OV. Meest opvallende uitkomst is dat er een sterke samenhang bestaat tussen tevredenheid met verschillende aspecten van het OV (zoals wachten op de halte of rijden in de bus) en achtergrondkenmerken van reizigers. Niet alleen de tevredenheid hangt samen met deze achtergrondkenmerken, maar ook het belang dat reizigers hechten aan OV-aspecten wordt sterk door de kenmerken van de gebruiker bepaalt.

Via onderstaande link is tot 17 juli 2015 het Engelstalige artikel gratis te downloaden.

http://authors.elsevier.com/a/1R61y3Rd3uXIgZ

Nieuws op datum

december 2018
M D W D V Z Z
« mrt    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Contactdata

Arnoud Mouwen Advies
Mr. Reijnstlaan 7
1181 PR Amstelveen
Tel. : 06 22 808 517
info@mouwenadvies.nl
www.mouwenadvies.nl
KvK A'dam nr. 34238739

Laatste nieuws